donderdag 20 juli 2017

Happy Holydays

Hallo meiden fijn dat jullie weer een kijkje hier op mijn blog komen nemen. Ook bedankt voor alle reacties op mijn laatste kaartjes !!.

Donderdag, Kerstkaartjesdag. Basis wit cardstock, linnen DP van Action, wat restjes bordeauxrood, roze en licht groen uit de restjesbak. De mal is volgens mij van Jeanine’s art, maar omdat ik hem gestanst van mijn vriendin heb gekregen weet ik dat niet zeker. Het stempeltje op een malletje van NS, en het rode malletje uit China. De Hulsttakjes zijn van MD, hierop met een parelpen besjes gemaakt. De kleine Poinsettia’s zijn van een NS Floral pons. Een strikje met een mooie strassiersteen. En in de bloemen en op de Kerstbal kleine diamant steentjes. Geïnkt met Fuchia.
Wat vinden jullie van dit roze Kerstkaartje dames, een reactie mag altijd !!.

Liefs Wilma


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart Wilma. hele leuk combi. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart wilma !
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart Wilma ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kerstkaart Wilma,

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat stom ....de tekst was heel anders dan ik had bedoeld! Dus opnieuw een poging wagen.
    Je kaartje is erg leuk geworden Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige vintage kerstkaart, mooie kleuren en zoveel mooie details, super gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart ik heb de mal ook een leuk idee om zo te maken.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart, Wilma!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg schattig dit kerstkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart,Wilma met een lief plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Wilma !!!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi kaartje Wilma! Veel te zien..
    Dankjewel voor het meedoen in week 29 van de 52WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart. Toch ook maar weer verder met de kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest